wtorek, 18 czerwca 2019

Kwiecień



Witam po dłuższej przerwie, nie zawsze jest tak, jak by się chciało i czasami wędkarstwo musi poczekać na swoją kolej. U mnie właśnie tak było w marcu i kwietniu. Brakowało na wszystko czasu, a jak już znalazłem, to wyprawy nie kończyły się dobrze, albo ryby nie dopisały, albo…..



Mniejsza z tym, głównie uganiałem się za okoniami z lekkim spinningiem, lecz zaliczyłem dwa wyjazdy na feeder, które kończyły się małymi rybami lub jeszcze gorzej. Nie będę się rozpisywał co i jak, ponieważ nie ma za bardzo o czym. Powiem tylko, że głównie wędkowałem na zalewie Szczercowskim i na stawach w Słupi. Mamy czerwiec i wyniki z rybami już nieco się poprawiły, choć upały sprawiają, że nie jest lekko. Poniżej kilka zdjęć z ostatnich wypraw, miłego oglądania.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz